TK: Seiko QT 3803-7080

Te koop,

Doordat ik merk dat mijn voorkeur toch wat meer uitgaat naar modernere horloges mag deze bijzondere Seiko QT verkocht worden. Het betreft een mooie vintage Seiko QT welke recent een servicebeurt heeft gehad bij @aad57 waarbij ook de uurwerkring is vervangen.

Het horloge is mooie staat en heeft verder geen extreme beschadigingen. Op de kast zit rechtsboven een klein butsje en op het glas zitten twee kleine pitjes, deze beschadigingen zijn niet extreem aanwezig maar ik vermeld het voor de volledigheid toch.

De dial betreft een mooie snowflake dial welke mede door het facet glas mooi met het licht speelt, wat goed op de 4de foto te zien is.

Merk en model: Seiko QT 3803-7080
Diameter: 38MM
Leeftijd: Rond 1974
Papieren, doos en eventuele accessoires: Watch only
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur gaat uit naar verzending in deze periode.
Conditie (krassen, werking etc): Horloge is bijna 50 jaar oud dus heeft wat gebruikssporen.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz.
Vraagprijs: 190 Euro.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

12 likes

En verkocht aan een vriendelijk forum-lid. :grinning: