TK: Seiko "Red" Alpinist scvf007 4s15-6000 (Ter reparatie)

Te koop:

Hierbij verkoop ik mijn Cream dial Seiko Alpinist. Deze zeldzame Alpinist heeft een prachtige wijzerplaat; een creme-kleurige sunburst wijzerplaat met daarop Alpinist geschreven in het rood. Hierom wordt deze serie ook wel de “Red Alpinist” genoemd.

Merk en model: Seiko Alpinist SCVF007 4S15-6000
Diameter: 38 MM x 42 L2L
Leeftijd: Jaren 90
Papieren, doos en eventuele accessoires: Enkel het horloge zoals te zien op de foto’s.

Verzendkosten of afgehaald: Beide mogelijk. Verzekerd verzenden op risico van de koper.

Conditie (krassen, werking etc): Gebruikt en service behoevend. De kroon moet opnieuw gemonteerd worden en een servicebeurt is aan te raden. Op de wijzerplaat ligt wat stof. en het glas heeft een beschadiging boven 12:01. Het horloge loopt wel.

Soort uurwerk en kaliber: 4S15-6000 (28.800 bph !!, hacking/ hand winding) Erg bijzonder uurwerk waarover je hier meer kunt lezen.

Vraagprijs: €750,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

5 likes

up!

1 like

up en naar 725!

1 like

Up €700

1 like