TK: Seiko SARB035

Mijn geliefde SARB gaat zijn plaatsje afstaan. Ik heb mijn zinnen gezet op een Grote Seiko, dus deze mag naar een nieuwe liefhebber. De originele bracelet heb ik nooit gehad, maar hij komt met een (zo-goed-als-nieuwe-en-beter-dan-de-originele) Miltat, én (mijn favoriete) Uncle Seiko President bracelet.

De SARB is in roulatie gedragen, dus ong. 1 maal per maand de laatste jaren. Hij loopt super smooth, en heeft verder alle originele extra’s, doos, omdoos, tag, boekjes, garantiekaart en extra schakels.

Het verplichte (!) rijtje:
Enkel te koop

Merk en model: Seiko SARB035
Diameter: 38mm
Leeftijd: 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2020
Factuur en/of certificaat: Neen
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos, omdoos, boekjes, tag, blanco garantiekaart. Komt zowel met Miltat als Uncle Seiko President bracelet met extra schakels.
Verzendkosten of afgehaald: Gratis af te halen omgeving Antwerpen. Verzenden op kosten/risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): prima originele staat, wat onvermijdelijke haarlijntjes op de gladde bezel en op de bracelets. Glas is krasvrij. Loopt smetteloos.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 6R15D
Vraagprijs: 545€, heel democratisch lijkt me, omwille van de 2 metalen bracelets.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

11 likes

UP
De SARB kan ook zonder de Uncle Seiko gekocht worden. :smile:

1 like

UP
Geen COSC waarden, maar liever snel dan traag, niet? :ok_hand::grin:

1 like

UP
Kijk eens hoe mooi :heart_eyes:

Kan ook zonder de Uncle Seiko band gekocht worden :smiley:

1 like

Prijs naar 515€ met beide bandjes :pray: