TK Seiko SARB065

Te koop: Seiko SARB065 (de originele) “cocktail time"

Deze mooie Seiko wordt verkocht omdat ik hem nauwelijks draag, terwijl ik m.n. de wijzerplaat en de blauwe secondewijzer prachtig vind. Hij is misschien wat te “dressy”? Ik kan het ook niet verklaren.

Ik heb hem enige jaren geleden overgenomen van forumlid Dorfmeister, en sindsdien slechts enkele keren gedragen.

De staat is goed, zover ik kan zien alleen enkele krasjes achterop de lugs door bandwissels. Met de loep zijn er mogelijk minuscule krasjes op andere plaatsen te vinden.

Het horloge loopt uitstekend en houdt goed tijd. De leeftijd is mij niet bekend maar kan waarschijnlijk met het nummer worden herleid.

De originele band met vouwsluiting ziet er licht gedragen uit, maar niet door mij.

Ik doe er een blauwe Nato gratis bij, deze is alleen een keer erop gezet. Staat goed, maar op de pols vind ik het niks.

Tegen meerprijs lever ik een twee maal gedragen bruine Seiko band en/of een enkele malen gedragen blauwe Hirsch band, beiden in de maat L, erbij.

Het verplichte (!) rijtje:
Merk en model: Seiko SARB065 (de originele cocktail-time)
Diameter: 40mm
Leeftijd: onbekend
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: zo’n 3.5 jr geleden
Factuur en/of certificaat:
Originele doos en/of eventuele accessoires: buitendoosje (klep ingescheurd), doosje, boekje en originele bandje, plus extra blauwe nato-band
Verzendkosten of afgehaald: afhalen in regio Den Bosch of verzenden op kosten koper (na betaling)
Conditie (krassen, werking etc):houdt goed tijd, kleine krasjes achterop lugs door bandenwissel, verder in goede staat, mogelijk mini krasjes met loep te vinden.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 6R15 (secondewijzer stopt bij uittrekken kroon)
Vraagprijs: 350 euro
Op de laatste foto’s zie je de extra te kopen banden
Tegen meerprijs van 25 euro doe ik er een blauwe leren Hirsch Duke croco-look band bij, maat L.
Tegen meerprijs van 20 euro doe ik er een soepele bruine kalfsleren Seiko band bij maat L.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

14 likes