TK: Seiko SCVS003 (pre-SARB) - doos en papieren

Te koop: een ‘discontinued’ Seiko SCVS003 (pre-SARB) met automatisch 6R15-uurwerk.

Dit horloge is (via dit forum) rond 2009 in mijn bezit gekomen; ik kwam hem laatst tegen op zolder. Het is een complete set, aangeschaft via Seiya Japan (ik ben de tweede eigenaar en heb hem praktisch in nieuwstaat gekocht).

Ik denk dat ik het destijds 1 á 2 jaar met enige regelmaat heb gedragen, daarna ben ik overgestapt op andere horloges. Zo te zien loopt het horloge nog steeds keurig. Er zitten wat oppervlakkige draagsporen op, maar het saffierglas is perfect en de band vertoont zo goed als geen rek. Alle links zitten erbij en het horloge is zeker weten ongepolijst :wink:

Merk en model: Seiko SCVS003 (pre-SARB, Japan only)
Diameter: ca. 38mm
Leeftijd: 2009
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2009
Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos en papieren
Verzendkosten of afgehaald: In overleg
Conditie (krassen, werking etc): Zie bovenstaande beschrijving
Soort uurwerk en kaliber: Seiko cal. 6R15 automaat
Vraagprijs: 450,-

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

22 likes

Up

1 like

420,-

Genoeg interesse van gewaardeerde HF-leden, nu nog even een deal :wink:

400,- euro; verzekerde verzending en overdracht in de regio R’dam zijn geen probleem.

1 like

Up

1 like

380,-. Geen (in)ruilvoorstellen aub :wink:

2 likes

Gereserveerd

1 like