TK: Seiko SDGM001 in nieuwstaat

Te koop: Een Seiko SDGM001

Het horloge mag naar een andere liefhebber omdat de horlogedozen overvol zijn, geen ruil dus.

Het is een JDM (Japanese Domestic Model). Het horloge is discontinued (wordt niet meer gemaakt).
De Seiko SDGM001 is in perfecte staat. De overall finishing van dit horloge is lastig te vertellen omdat je het echt zou moeten zien. De case is gaaf en is een traktatie als het gaat om polijsten en satineren.
De Band: Elke link bestaat uit vijf verschillende stukken en zijn individueel (facet) gepolijst lijkt het. Het draagt ook zeer comfortabel.

Het sunburst patroon in de wijzerplaat is magistraal, als er licht op schijnt begint het schouwspel. Daarnaast is het horloge behandeld met Diashield, dit is een door Seiko ontworpen coating laag om krassen op de kast te voorkomen.

Specificaties

Merk: Seiko
Model: SDGM001
Jaar van aanschaf en leeftijd: april 2019, twee jaar oud dus
Glas: sapphire crystal|, caseback is hardlex
Clasp: deployment clasp
Kast diameter: 40.5 millimeters
Kastdikte: 11.5 millimeters
Diashield coating: op kast en band
Kleur wijzerplaat: crème
Uurwerk kaliber: automaat 6R15, (Seiko claims an accuracy rating of -15/+25 seconds per day)

Papieren, doos en eventuele accessoires: full set (doos omdoen papieren, gewoon alles)

Conditie (krassen, werking etc): in nieuwstaat 98/100 (geen krassen, swirls op de kast, de bracelet of clasp)

Prijs: € 700

Verzenden of ophalen is mogelijk, verzekerd verzenden op kosten van de koper

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

Ik heb het horloge 90% op een leren band gedragen, totaal geen bandenswap sporen overigens

Leren band op de afbeeldingen wordt niet meegeleverd!

Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

21 likes

UP: gewoon in nieuwstaat :ok_hand:

1 like

UP: € 675, het horloge is niet van nieuw te onderscheiden :+1:

1 like

UP:

Prijsdrop naar €670.

€5 gezakt in prijs omdat Ajax kampioen is geworden :partying_face: :tada:

3 likes

UP: voor deze schoonheid :ok_hand: