πŸ”’ TK Seiko SHOGUN SBDC029 titanium

Hoewel het een fantastisch lekker comfortabel horloge is, mag deze vertrekken ten faveure van een kleinere duiker.

Prijs is 700 Euro en vast (dus als dat teveel is hoef je niet meer verder te lezen :wink: )
Ik wil niet (in)ruilen
Uurwerk is een mooi lopende 6R15 en loopt een nette -3 per dag.
2016 is het bouwjaar.
Titanium is het materiaal, dus echt belachelijk licht.
Uitsluitend gedragen bij speciale gelegenheden en zo ziet alles er ook uit. Geen krassen op case/bezel/glas.
Op de band wat kleine swirls en bij de buckle de plekken waar de band de buckle raakt, dit kan niet voorkomen worden.
Uiteraard met rubber band en doos en boekje met garantiekaart, maar die zegt alleen garantie in Japan. Bij mij krijg je garantie tot de voordeur dus dan valt het mee :sunglasses:.
Nou ff zonder gein.
De dial is met Prospex logo maar ook de betere lume. Dat is het voordeel t.o.v. de 007. Γ‰n hij is nieuwer natuurlijk.
Hieronder de foto’s.

Op het glas zit een stofje!

14 likes

Uppie voor t weekend. Omdat iedereen t doet.

1 like
1 like

Geen inruil maar voor een SPB053 wil ik een uitzondering maken. En als je moeite met verzendkosten verzekerd en aangetekend, dan neem ik die kosten op me.

2 likes

Deze Shogun wordt over een jaar automatisch uit de verkoop gehaald. Als je deze advertentie pak 'm beet rond kerst 2018 leest en je vraagt je af of deze al verkocht is, doe gerust een PB. Het laatste dat ik wil is ermee leuren, daar is het een te mooi horloge voor.
Indien ik 50 Euro teveel vraag, dan wil ik je best tegemoet komen hoor, komen we uit op 650 euro.

5 likes

En verkocht voor 700 euro op MP binnen 2 uur :smirk:

4 likes

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.