TK: Seiko SLA035 All black MM300 / Limited Edition (600pc)

Te koop Seiko MarineMaster SLA035. Ik ben de 1e eigenaar en het horloge is ongedragen.
Gekocht bij AD in Rotterdam.

Merk en model: Seiko SLA035
Diameter: 44.3 mm
Leeftijd: 1 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: maart 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Alles is compleet.
Verzendkosten of afgehaald:
Conditie (krassen, werking etc): 100/100 > Nieuw & ongedragen
Soort uurwerk en kaliber: 8L35 (Grand Seiko uurwerk) met 50 uur gangreserve
Vraagprijs: 3350

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

17 likes

Gisteren een dag te vroeg gereageerd en geflagd :grimacing: , maar nu Up en extra foto’s :slightly_smiling_face: En prijsverlaging naar 3150.

3 likes

Up voor deze unieke klatser en prijsverlaging naar 3000 euro. Plus wat context: ik ben een groot Seiko-liefhebber en heb deze vorig jaar pre-ordered toen ik zag dat Seiko dit model ging brengen. En hoewel het een schitterende klok is, twijfelde ik of het écht iets voor mij is, of ik hem veel zou gaan dragen. En nog steeds een beetje. Daar ik heel zuinig ben op mijn spullen en veel geduld heb, heb ik hem nu een jaartje in huis gehad en mag hij weg. Hij is nieuw en ongedragen dus. Heb mijn zinnen op wat anders gezet en het voelt net wat beter als deze dan een andere eigenaar heeft.

Aparte aan deze MM is natuurlijk de ALL-black uitvoering met rode accenten. Omdat hij helemaal zwart is draagt hij ook kleiner dan een reguliere MarineMaster. Het is een beetje een master in disguise, zogezegd. Wellicht een overweging voor liefhebbers die twijfelen over een reguliere MM.

2 likes