TK: Seiko SPB275J1 Presage Sharp Edged GMT €700

Deze prachtige (true) GMT mag na 2 weken in bezit en 2x dragen (daarom ook echt niks op te vinden) het pand al weer verlaten voor een scherpe prijs. Reden is simpel: ik heb een mooie NA incoming die ik gewoon elke dag wil gaan dragen en dat gaat niet gebeuren zolang er andere stukken in de doos liggen.

Het verplichte rijtje:
Te koop (geen ruil/inruil)
Merk en model: Seiko Presage Sharp Edged GMT SPB275J1
Diameter: 42.2mm (pols op foto ca. 17.25~17.5cm)
Leeftijd: 24-9-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 24-9-2024
Factuur en/of certificaat: Allebei
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full-set
Verzendkosten of afgehaald: € 15 verzekerd of € 10 aangetekend voor ‘risico’ koper
Conditie (krassen, werking etc): (zo goed als) nieuw
Soort uurwerk en kaliber: 6R64 (28.800 bph!)
Prijs: € 799

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

21 likes

Up voor iedereen die hem gemist heeft :arrow_up:

Ik betaal de verzendkosten en daarmee is alle rek er uit, biedingen zijn dus niet nodig :wink:

Ik snap niet dat dit pareltje niet opgepikt wordt voor deze spotprijs :thinking:

Overigens ben ik vanaf zaterdag een weekje op vakantie

2 likes

Een zonnig :sunny: upje vanaf Tenerife :ok_hand:

Eigenlijk wel jammer dat ik hem niet mee heb genomen, had ik die quickset uren-wijzer ook een keer kunnen gebruiken waarvoor ie bedoeld is :crazy_face:

1 like

Dat was het uitzicht gisteren :smiling_face_with_tear:

4 likes

5 likes

Raar dat niemand deze oppikt voor deze prijs :thinking:

(In)ruil nu een optie, graag gelijk concreet en meeste kans met een duiker :wink:

1 like

Een SPB143 zou ik wel zien zitten! (Mits in nieuwstaat) of zo’n nieuwe (SPB451/453/455)

2 likes

Deze mag nog steeds gaan, heb al weer 2 vervangers incoming :see_no_evil:

Een SPB143 zou ik nog steeds heel leuk vinden :+1: of een Squale 1521 (liefst blasted) :pray:

1 like

Up nog maar eens. Alle ruil/inruil wordt overwogen cash-up/down kan allemaal. Wel graag concreet, dus met een foto en prijs :wink:

Nog maar eens omhoog :arrow_up:

1 like

Joeehoeee :wave:

Hij ligt nog netjes in de doos hoor :sweat_smile:

Wie spekt mijn horlogepot voor de volgende aankoop :pray:

Oké die is al gedaan dus wie vult hem weer aan :joy:

1 like

Potverdorie nou ik heb ik weer wat leuks gezien! :see_no_evil:

€750 dan om de twijfelaar over de streep te trekken :man_shrugging:

Oke €700 maar dat is de laagste prijs (minder dan 50% van list!) als het daar niet voor lukt hou ik hem zelf, ook geen ramp.

2 likes

Iemand nog wat cash van Sinterklaas gehad? :sweat_smile: