TK: Seiko SRPA21 - Double Domed Sapphire - Clear AR - Includes Milanese Mesh Bracelet

Te koop

Merk en model: Seiko SRPA21
Diameter: 45
Leeftijd: 07-09-2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 07-09-2018
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full Set
Verzendkosten of afgehaald: kan beiden, eigen kosten
Conditie (krassen, werking etc): Net maar gedragen, zie foto’s
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 4R36
Vraagprijs: 350

Het horloge is niet nieuw maar is nog zeer netjes, afgelopen jaar nauwelijks gedragen. Vandaar ook de verkoop.
Vanaf zijn geboorte heb ik er double domed saffier in laten zetten met clear AR, dit is gedaan door MonsterWatches, dus dat is goed gebeurd. Ook is hij nagekeken op QC fouten. De bezel-insert en chapter ring lijnen dus mooi uit. Originele springbars en crystal worden meegeleverd.

Het horloge komt met originele, gebruikte, stalen band en een WatchGecko milanese mesh strap, zie fotos. Deze band is zeer hoge kwaliteit.

Er is een enkel klein krasje op de Alu Insert, verder wat haarlijntjes in het gepolijste deel van de kast. Verder niks.

In deze staat en inclusief de opties is deze prijs erg scherp! dus schroom niet om mij te benaderen! Extra foto’s kunnen gemaakt worden.

mvg
Sebastiaan

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

10 likes

up! biedingen zijn welkom!

OHPF voorlopig

Mag een slotje op!