TK Seiko SRQ047J1 in de stickers!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop ivm catch and release, tussen bestelmoment en levering zat teveel tijd en daardoor is deze topper een impulsaankoop geworden en moet deze helaas plaatsmaken.

Merk en model: Seiko SRQ047J1
Diameter: 42 mm
Leeftijd: nieuw
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 26-04-2024
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk voorkeur voor persoonlijke overdracht
Conditie (krassen, werking etc): nieuw en ongedragen vol in alle stickers
Soort uurwerk en kaliber: chronograaf 8R48
Vraagprijs: €2.600,00

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Factuur met aankoop bedrag van €2.700 van juwelier Nijhof in Wageningen en nog ruim 22 maanden garantie wordt meegeleverd uiteraard.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

18 likes

Mocht je deze gemist hebben kijk dan even naar de specs!!

Fijn weekend!

2 likes

Weekend upje deze is er nog!!

1 like

Up & down naar€2.550

1 like

Up & down naar €2.500. De bodem komt in zicht HF!

1 like

2300x bekeken, 20 likes, 1 ruilvoorstel ontvangen.

Graag verkoop ik deze op HF om funding te genereren voor mijn nieuwe horlogeprojectje.

Een aankoopvoorstel is gewenst, doe eens gek misschien hap ik wel.

Groetjes Mikey!

1 like

Nieuwe up en laatste prijsverlaging naar € 2.400 voor de snelle beslisser.

Grijp deze hoogwaardige 8R48 van nagenoeg GS niveau en afwerking! Fijn weekend.

Een keertje weer omhoog met deze top Seiko! Column wheel vertical clutch zaken die je in Made in Swiss klokken niet zo snel tegenkomt en al helemaal niet voor deze prijs! Fijn weekend!!

Upje! Geen inruil a.u.b. mijn projectje nadert de eindfase.

Op naar de top voor deze beauty!

Kom deze gerust bekijken dan mag je de SRQ047 zelf uit de stickers halen.

Helemaal mint en crisp in maagdelijke staat met een mooie korting van €300

Op naar de top op deze mooie zonnige zondag! Wie wil deze topper?

Aangezien Sint Nicolaas vandaag weer in het land is speel ik ook 1x voor Goedheiligman en doen er nog eens €100 vanaf.

€2.300,00 voor een hagelnieuwe ongedragen via HF aan te schaffen Seiko SRQ047 SpeedTimer!!!

Op naar de top voor de prachtige nieuwe ongedragen volledige in de stickers zittende Seiko SRQ047.

Mocht je foto’s willen zien zonder de bescherming doe dan even een pm!

Mooi om deze in de feestmaand om de pols te kunnen dragen lijkt mij.

Fijn weekend!

Mikey