TK Sinn 104 St SA I W met stalen band

Te Koop

Helaas, de liefde is niet overgeslagen en dit fraaie horloge ligt al een tijd ongedragen in de kist.

Merk en model: Sinn 104 met witte wijzerplaat see-through caseback en originele stalen armband
Diameter: 41 mm
Leeftijd: 02-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: rechtstreeks bij Sinn.de gekocht, ik ben eerste eigenaar dus 02-2021
Factuur en/of certificaat: nvt
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet, doos papieren en nog 1 jaar garantie
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): slechts 10x gedragen in 10 maanden tijd. Als nieuw dus met wat haarlijntjes.
Soort uurwerk en kaliber: Automaat, SW 220-1
Vraagprijs: ik heb er 1566 euro voor betaald. Deze mag weg voor 1350 euro.

En hier nog wat info over dit tijdloze horloge:

https://www.sinn.de/de/Modell/104_St_Sa_I_W.htm

De Sinn 104-collectie is een familie van pilotenhorloges, allemaal ontworpen met behulp van materialen van de hoogste kwaliteit en Sinn technologieën. de klassieke uitstraling van elk van de horloges maakt ze tijdloos en eeuwig stijlvol en het automatische uurwerk zorgt ervoor dat ze nog generaties lang betrouwbaar zullen zijn​alle horloges in de collectie hebben de onderscheidende kenmerken van een Sinn 104, maar elk heeft zijn eigen unieke look, of het nu gaat om de kleur van de wijzerplaat of de band. deze luxe horloges zijn ontworpen om ongunstige omstandigheden te weerstaan en toch een elegante look om de pols te behouden​perfect voor de stijlbewuste avonturier, de Sinn 104 is precies ontworpen om een nauwkeurig en betrouwbaar uurwerk te zijn met de klassieke, luxe uitstraling van het pilotenhorloge.

Kernkenmerken van deSinn 104-collectie: de Sinn 104-collectie bevat vijf onderscheidende ontwerpen van het klassieke pilotenhorloge. alle horloges in de collectie hebben kasten en lugs van gepolijst roestvrij staal​de ring van een captive-piloot (een Sinn technologie) is stevig in de behuizing bevestigd. de bezel is aan beide kanten draaibaar en heeft een lichtgevende driehoek als sleutelmarkering op de 12 uur positie. elk horloge is voorzien van krasbestendig saffierglas om de wijzerplaat aan beide zijden te beschermen met een antireflectiebehandeling​Ook is saffierglas gebruikt om de transparante achterkant van de horloges te creëren en dit is antireflectie behandeld aan de binnenkant. de transparante achterkant laat de drager toe om de mechanische beweging binnenin te observeren en ervan te genieten. de Sinn104 horloges zijn allemaal waterdicht en drukbestendig tot 20 bar. ze zijn ook bestand tegen lage druk. de geschroefde achterkant van de kast en kroon zijn ontworpen om deze waterbestendigheid te garanderen. alle horloges voldoen aan de technische eisen voor waterdichtheid, zoals vastgelegd in norm din 8310​de horloges zijn duidelijk gestructureerd voor optimale leesbaarheid. de functies omvatten uren, minuten en seconden, datumweergave, dag van de weekweergave en de pilotenring. de datumopening staat op de 3 uur positie. elkeSinn 104 horloge wordt aangedreven door een automatisch, zelfopwindend uurwerk van het kaliber sw 220-1. dit uurwerk gebruikt 26 lagerjuwelen en 28.800 semi-oscillaties per uur om het uurwerk van stroom te voorzien. hij heeft ook een secondenstopfunctie en is antimagnetisch volgens DIN 8309​

Model specificaties 104. 012 armband: dit horloge heeft een glanzend witte wijzerplaat. de uren-, minuten- en secondewijzers en baton-indexen zijn gecoat in een lichtgevende kleur voor gemakkelijke leesbaarheid in alle lichten. de wijzerplaat is voorzien van uur-, minuut- en secondeindices voor een nauwkeurige tijdweergave​dit horloge heeft een kastdiameter van 41 mm, een bandaanzetbreedte van 20 mm en een kastdikte van 11,5 mm. zonder band weegt het horloge 73 gram. dit model is afgewerkt met een roestvrijstalen fijne schakelarmband die gepolijst en gesatineerd is​

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

15 likes

Up: 1250 euro

3 likes