TK: Sinn 556 I B (EUR 895,- incl. H-link + kalfsleer)

Binnenkort krijgen we weer zon, warmte en hopelijk steeds meer vrijheden. Voor menigeen is deze schitterende en vlijmscherp geprijsde zomerknaller daarom ook een ideale manier om de komende periode gepast mee in te luiden.

Het horloge verkeert in gebruikte en (zeer) goede staat. De stalen H-link bracelet is door mij in aug. 2020 nieuw besteld bij Sinn en heeft door regelmatig dragen de gebruikelijke swirls en krasjes (zie foto’s). De originele kalfsleren band met aligatorprint wordt meegeleverd.

Hieronder het welbekende standaardlijstje:
Te koop:
Merk en model: Sinn 556 I B
Diameter: 38,5 mm
Leeftijd: jan. 2020
In mijn bezit gekomen: aug. 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: incl. doos, garantiekaart, boekje, extra Sinn kalfsleren band met doornsluiting. Rekeningen aanwezig.
Verzendkosten of afgehaald: gratis corona-proof afhalen in Den Haag, of verzending voor rekening en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): (zeer) goed. Incl. meer dan 8 maanden resterende fabrieksgarantie. Loopt netjes ca. ±3 sec./dag. Horloge is regelmatig gedragen en heeft dus de onvermijdelijke swirls en krasjes op sluiting/bracelet. Op kast en saffier kan ik geen noemenswaardige onvolmaaktheden vaststellen.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW200-1
Vraagprijs: EUR 895,- (rotsvast)

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

![5567|375x500] (upload://bhcbzvg0J7UPmgrPMSmqGEhigjs.jpeg)

8 likes

Up

1 like

Up

Upje voor bij de vrijdagmiddagborrel.

2 likes

Blijft een lekker dingetje.

1 like