TK Sinn 556i

Dames en heren,

een knoop is doorgehakt. Ik heb lang gespaard voor dit horloge, 't was m’n eerste automatic, maar ik heb beslist m’n horlogecollectie te verkopen, stuk voor stuk. M’n Form A staat te koop, en nu doe ik daar m’n Sinn 556i bij. Het horloge is uit 2014 en heeft dit jaar nog een service gekregen. (Niet bij Sinn, maar er zit een geweldige ETA in, dus overal te onderhouden.)

Het horloge is niet nieuw. Het heeft krasjes en schrammen, het heeft een stuk van de wereld gezien en is op zoek naar iemand die er nieuwe avonturen mee wil beleven. En dat meen ik serieus. Ik zoek een koper die er krasjes bij wil zetten, die er verhalen mee wil schrijven. Ik hou van dit horloge, maar ik wil naar één horloge. (En een g-shock. A guy needs to have a G-Shock.)

Het horloge komt met alle dozen en papierwerk, met twee extra (gedragen) leren Sinn banden en een apart doosje voor de metalen bracelet. Ik doe er gratis nog wat extra leer bij, indien gewenst.

De prijs voor dit pakketje is een suuuuuupervaste 795 EUR, maar dat is inclusief verzending.

De knoop is dus, zoals ik zei, doorgehakt. Act now, voor ik het me beklaag.

Rijtje:

Sinn 556i
Aankoop 2014, eerste eigenaar
ETA 2824-2
38,5mm
gebruikte staat, maar loopt perfect
Saffier glas voor en achter
komt met doos en papierwerk

OPGELET, ik doe een ‘package deal’ met m’n Form A: Beide horloges voor 1220 EURO. Geen grap.

Een perfecte two watch collection voor de prijs van een nieuwe Sinn 556i.

16 likes