TK: Sinn U1 full set op rubber, service februari 2020

Misschien bedenk ik me, maar here goes. Te koop, mijn U1.

Model Sinn U1 ref. 1010.010
Inbegrepen Full set. Doos, omdoos, boekje, garantiepasje, extra (ingekort) rubber strap.
Conditie Prima, gebruikte, staat. Head is nagenoeg krasloos. De meest uitgesproken krasjes zitten op het einde van de lug op 1 uur, zie foto’s. Daarnaast zijn er op de sluiting deskdiving sporen te vinden.
Leeftijd Januari 2017
Dimensies 44mm, 22mm lugs
Uurwerk Sellita SW 200-1
Prijs 1250 euro

Ik heb hem hier op HF gekocht in februari 2018 en in die twee jaar is hij af en aan in de roulatie geweest. Nu merk ik dat ik hem het laatste half jaar eigenlijk niet meer draag dus vandaar de advertentie.
De U1 is in zeer goede staat. Door de vorige eigenaar weinig gedragen en door mij dus ook. Mooie kans om een frisse U1 te kopen met de kop eraf. Zitten er dan wel gebruiksporen op? Jawel. Als je het horloge grondig inspecteert zie je op de lug op 1 uur wat krasjes. Ook zie je als je heel goed kijkt in het juiste licht op de bezel op 55 een veegje (zeker geen kras)- ik krijg het niet op de foto. Op de sluiting vind je het bewijs dat hij toch gedragen is. Desk diving sporen ontkom je nu eenmaal niet aan.
Omdat hij afgelopen winter wat te langzaam liep is hij naar Sinn geweest voor een onderhoudsbeurt (februari 2020). Volledig nagezien dus en voorlopig niet aan service toe.
Oh ja. De strap die er om zit is ingekort voor een pols van 17,5-18 cm. De tweede die erbij zit is wat korter.

In principe ben ik niet op zoek naar een ruil. Dat gezegd, aanbieden mag natuurlijk maar verwacht alvast een “nee, dank je”.

Je zal begrijpen dat ik voor jouw en mijn gezondheid de voorkeur heb voor verzending. Ophalen kan ook, maar dan gaan we samen even bekijken hoe we dat het beste kunnen afspreken.

Check mijn reviews als (ver)koper hierrrr: Ojvdb

17 likes

Tweede paas-up!

1 like

:+1:

1 like

Goed weer voor een duiker!

1 like

:sparkles:

1 like

Niet op vakantie? Gun jezelf een dikke Sinn!

3 likes

:upside_down_face:

Up!

1 like

Deze is verkocht. Bedankt voor de aandacht!