Met deze en een blasted Militaire is de Squale-obsessie begin 2023 begonnen, en zo’n anderhalf jaar later zit ik ruim boven de tien stuks (1521’s, ‘n Matic en ‘n Master), dus ben echt wel fan geworden van dit toffe merk.
Maar het bloed kruipt (weer een beetje terug richting Seiko; ik heb iets bijzonders op ‘t oog), en is ‘t tijd om wat af te bouwen, en voor iemand anders om via deze klassieker besmet te raken met het Squale-virus.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, geen ruil
Merk en model: Squale 1521 Blue Ocean op ‘n Squale tropic
Diameter: 42mm
Leeftijd: uit 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): februari 2023
Factuur en/of certificaat: heb ik niet
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos, omdoos en compleet met tag, boekje en Q-watches garantiekaartje (uit 2022)
Verzendkosten (6,95) of afgehaald (Schoonhoven): kan beide
Conditie (krassen, werking etc): heel netjes gebruikt, hier en daar een bij het dragen onopvallend haarlijntje. Absoluut niets schokkends, maar de OCD-achtige safe queen zoekers onder ons mogen gerust verder kijken
Soort uurwerk en kaliber: Sellita automaat
Vraagprijs: 700 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).