TK: Squale 60 atmos ‘squalematic’ - 725 euro

Te koop. Omdat @Eddio vele malen mooiere foto’s maakt dan ik en omdat het horloge nog net zo is als toen ik het van hem overnam heb ik zijn foto’s hier opgenomen.

Squalematic 60 Atmos blue Full set. Deze duiker gebaseerd op historisch ontwerp is echte zomerknaller, gemaakt voor zon / zee / strand! De indices zijn opgelegd op de wijzerplaat en ingelegd in de bezel.

Ik pak toch steeds de 1521 uit de doos omdat die net iets mooier om mijn pols (17cm) past. Deze 60 atmos is dus te fors en mag vertrekken.

Horloge komt als full set met als extra een blauwe rubber strap.

Merk en model: Squale 60 Atmos
Diameter: 44 mm zonder kroon - dat is de diameter van de bezel. De kast eronder is iets kleiner waardoor het horloge niet groot draagt.
lugwidth: 22 mm
Leeftijd: 2017
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set, met mesh band, bruin leren band en blauwe rubber strap.
Conditie (krassen, werking etc): Horloge is in goede staat met wat gebruikersporen op de glanzende kast. Zie ingezoomde fotos. Binnenkant lugs hebben sporen van bandenwissels. Mesh bracelet bevat deskdives op de clasp. Geen deuken of butsen en uurwerk werkt 100%
Soort uurwerk en kaliber: ETA2824-2
Vraagprijs: 725 euro inclusief verzending met track en trace in NL.

Vragen? Stel ze gerust!
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan.
En nu de fotos:

18 likes

Up

3 likes