TK: Squale Tiger Limited Edition

Ik verkoop een rits horloges die ik nooit draag. Vind ik zonde dat ze altijd de box liggen en ze kunnen iemand anders gelukkig maken! Dit is er eentje van.

Dit is jouw kans om “de slet van het forum” te bemachtigen! Dit horloge kocht ik een tijd terug via een vriend van me, maar ik leerde van een vorige eigenaar dat deze het forum al een paar keer rond was geweest. Ik vind het een prachtig horloge maar voor mijn polsen draagt hij een tikkeltje klein. Dan heb ik liever mijn Ploprof. Deze kan vast iemand anders gelukkig maken!

Deze Squale is maar in beperkte oplage gemaakt (200 stuks) en is wereldwijd uitverkocht. Werd gebouwd met originele onderdelen uit de 80s. Ik spreek erover in deze video: https://youtu.be/HktCyeIWgNE

Merk en model: Squale Tiger
Diameter: 44mm (draagt echt kleiner doordat hij zo plat is)
Leeftijd: 2017
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set, met originele mesh
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide, verzendkosten en risico voor de koper, afhalen kan in Ninove, België.
Conditie (krassen, werking etc): Topstaat, 8/10
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2892
Vraagprijs: €750
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

16 likes

Bump voor het weekend! Mag weg voor 750 inclusief verzekerde verzending; topdeal!

Geen inruil AUB.

1 like

Bumpje voor de zondag!

1 like

Bump voor het weekend!

2 likes