TK: Stuckx The Rock “The Executor”

Ik verkoop een rits horloges die ik nooit draag. Vind ik zonde dat ze altijd de box liggen en ze kunnen iemand anders gelukkig maken! Dit is er eentje van.

Deze Stuckx kocht ik rechtstreeks van Stuckx oprichter Stephan, het was zijn allerlaatste Executor (genaamd naar het ruimteschip van Darth Vader). Van de Rock zijn er maar een 100-tal horloges gemaakt en ondertussen is Stephan gestopt met het merk. Deze Rock had hij nog liggen omdat er enkele productiefoutjes inzitten. Die zijn heel subtiel en je ziet ze eigenlijk enkel als je ze weet zitten; als je goed kijkt zitten er rond het glas wat lijmrestjes (zichtbaar op de zijdelingse foto’s).

Dat stoorde me niet en ik vond het wel leuk om zo’n afwijkend en absurd horloge te hebben. De kast is enorm hoog en er zitten TWEE heliumventielen op. Het horloge is waterdicht tot 1 kilometer maar dat bleek eigenlijk meer een beperking van de meetapparatuur te zijn dan wat anders. Grappig genoeg draagt het (buiten de hoogte) helemaal niet zo groot, omdat het met de pols meegaat.

Echt een horloge als je graag wilt opvallen; gegarandeerd een conversation starter als je deze aan hebt. Ik vind hem fantastisch maar ik heb hem alles samen misschien 3x gedragen. Vind ik dan weer zonde.

Merk en model: Stuckx The RocK “The Executor”
Diameter: 45mm
Leeftijd: 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full set
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide, verzendkosten en risico voor de koper, afhalen kan in Ninove, België
Conditie (krassen, werking etc): 9/10
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2824 Automatic
Vraagprijs: €450
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

2 likes

Bump voor het weekend! Nu voor 450 inclusief verzekerde verzending!
Geen inruil AUB.

Zondagsbump!

Bump voor het weekend!

Bump & de prijs mag naar €400. Geen geld voor dit uniek stuk met ETA movement!