TK: Swatch silverclass automatic SVGK401G NOS 175 euro

Twee maanden geleden aangeschaft en zat toen nog geheel in de stickers. Is dus echt als nieuw aangezien ik hem zelf nog niet gedragen heb. Ik heb alleen de band op maat gemaakt, de reserve schakels zijn er vanzelfsprekend bij.

Het kan raar gaan omdat ik lang op zoek ben geweest naar dit bijzondere horloge en nu ik hem heb, blijkt de spreekwoordelijke klik er niet te zijn.

Doordat het horloge is voorzien van het automatische ETA C01.211 uurwerk Is het redelijk bijzonder. Dit uurwerk vind zijn (ontwerp) oorsprong in de klassieke Lemania 5100. Het uurwerk is opgebouwd uit 184 onderdelen. Achterzijde is gedeeltelijk doorzichtig.

Ondanks dat het horloge niet gedragen is en ik echt niets kan vinden zet ik de staat op 97/100., vanwege wat minuscule swirls op de clasp. Maar goed, het geeft wel aan wat je kunt verwachten.

Merk en model: Swatch Silverclass SVGK401G
Diameter: 44
Leeftijd: introductie jaar was 2009,
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: September 2020 als NOS (maar zonder doos)
Papieren, doos en eventuele accessoires: geen, wel extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): nieuw 97/100
Soort uurwerk en kaliber: automatic en kaliber ETA C01.211
Vraagprijs: 175 incl. Verzending

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

En nog even op de time-grapher

2 likes

En up… ziet er niet alleen nieuw uit, maar loopt ook als nieuw!