TK: TAG Heuer Aquaracer Caliber 5 - 300M - 43mm

Ik wil ruimte maken in de box en deze onwijs mooie Aquaracer krijg simpelweg te weinig draagtijd. Ik heb 'm met zorg gedragen en hij ziet er dan ook nog echt heel netjes uit. Maar omdat ik me meer en meer op ‘dress’ en kleiner heb gericht mag hij vertrekken. Slechts hele lichte draagsporen/haarlijntjes en absoluut geen krassen of zo. Hij loopt heel zuiver; +/- 3 sec/dag aan de pols.

Uiteraard full set, NL geleverd (Juni '17 - door v. Baal).

Het verplichte rijtje:

TAG Heuer AQUARACER, CALIBER 5 - WAY201B.BA0927

• Uurwerk: TAG Heuer Caliber 5, aangepaste ETA 2428-2 (automaat)
  • Kast: Staal met schroefkroon
  • Diameter: 43mm (met korte lugs)
  • Band: Staal, ‘brushed’ met vouwsluiting (volle lengte, alle schakels aanwezig)
  • Wijzerplaat: Blauw met gele accenten en een heel mooi jaloezie effect - datum aanduiding (zonder loepje)
  • Glas: Saffier
  • Bezel: Ceramisch, uni-directional bezel.
  • Waterdicht: 300m/1000ft
  • Hele goede en sterke - 2 kleurige - lume die je echt de hele nacht blijft zien (laatste foto).

Hele scherpe prijs: € 1150 bieden mag, mits netjes :sunglasses:
(afhalen, verzenden, ergens ‘in het midden’ afspreken/ontmoeten; e.a.a. in overleg)

datum lijnt wel zuiver uit, op de foto lijkt dit anders - komt door de hoek waaronder de foto is genomen

27 likes

:arrow_up:

2 likes

:arrow_up:️ upje, prijs naar €1100 voor deze prachtige Aquaracer in topconditie :+1::+1:

2 likes

Gereserveerd

Verkocht, mag op slot (kan zelf de titel niet aanpassen)

Dit topic is na 365 dagen automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.