TK: Tag Heuer Carrera Grande Date GMT

Te koop:

Merk en model: Tag Heuer Carrera Calibre 8 Grande Date GMT.
Referentie: WAR5010
Diameter: 41 mm
Band: Origineel leren Tag Heuer band met clasp (weinig gedragen)
Leeftijd: Oktober 2013
Papieren, doos en eventuele accessoires: Met doos, papieren, COSC card en bewijs van service.
Verzendkosten of afgehaald: liefst afhalen omgeving Alkmaar maar gratis verzekerd verzenden kan ook op risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): in prachtige staat. Een paar kleine deskdive krasjes op de clasp van de band (zie foto)
Soort uurwerk en kaliber: Tag Heuer caliber 8 COSC (automaat)
Vraagprijs: €1750,- (incl originele zwarte lederen band. De bruine band op foto is ter illustratie.)

Deze Tag Heuer Carrera heb ik origineel nieuw gekocht in 2013. Het horloge heeft net afgelopen september een volledige service gekregen waarbij ook alle pakkingen zijn vervangen en een 100m waterdicht test is gedaan. Bewijs van service (en de bijbehorende resterende garantie tot september 2021) worden met het horloge geleverd. Het horloge is chronometer certified en na de service loopt ie nog steeds keurig binnen die specificaties.

Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object:

14 likes

Upje voor deze mooie Carrera. Nog garantie op de service die uitgevoerd is!

Up. Prijs is bespreekbaar, stuur een voorstel.

1 like

Up voor deze mooie chronometer gecertificeerde Tag Heuer Carrera met recente full service. Prijs naar 1650.

Kom hem gerust bekijken als je twijfelt!

Nog een upje!

Stijlvol en toch sportief. Mooie maat van 41mm. Up

Paas-upje

Nogmaals :up:

En nog een :arrow_up: :up: :top:

Upje

Nog een upje en naar 1.600