Te koop – wegens gebrek aan draagtijd.
Afgelopen jaar aangeschaft en weinig gedragen; hij liep niet helemaal zoals gehoopt. Dus laten servicen (bewijs aanwezig), maar eerlijk is eerlijk: hij komt nog steeds te weinig om de pols. Tijd om er iemand anders blij mee te maken!
Deze handopwinder heeft een gesigneerde Tissot-kroon. De vergulding van de kast verkeert in zeer goede staat, en de wijzerplaat is slechts zeer subtiel gepatineerd. De elegante wijzers en de small seconds maken het geheel af. Deze dunne knapperd draagt gewoonweg heerlijk.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Tissot Ref. 6278
Diameter: 34mm zonder kroon
Leeftijd: 60s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2024
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: N/A, komt op mooie Canvas strap met neutrale gesp.
Verzendkosten of afgehaald: Af te halen in de zuidrand van Antwerpen. Verzending mogelijk op kosten & risico van de koper, bij voorkeur verzekerd.
Conditie (krassen, werking etc): Goed, zie foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: Ik denk een ETA Cal 1080.
Vraagprijs: 340 EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.