TK: Tissot PRC 200 Automatic Chronograph

TK: Tissot PRC 200 Automatic Chronograph

Mijn eerste mechanische horloge mag naar een nieuwe eigenaar. Eind 2016, begin 2017 kreeg ik het idee om een mooi horloge aan te schaffen. In plaats van de goedkope mode quartz horloges, wilde ik iets blijvends om m’n pols. De zoektocht naar dat horloge leidde me o.a. via HF naar de aanschaf van deze prachtige Tissot. ‘Helaas’ bleef ik iets te vaak terug komen op het forum, en ondertussen is mijn collectie zodanig gegroeid dat dit horloge nauwelijks nog draagtijd krijgt. Ik wil ook wat fondsen vrijmaken voor iets nieuws, vandaar dat ik nu toch op zoek ga naar een nieuwe eigenaar. Ik ben niet geïnteresseerd in een ruil, tenzij je een mooie type B flieger van Duitse makelij hebt.

De gegevens:

Merk/Model: Tissot PRC 200 Automatich Chronograph (T055.427.11.057.00)
Diameter: 44mm
Dikte: 16.3mm
Aanschaf: Februari 2017
Conditie: Het horloge is gedragen, maar nog in prima staat. Er zitten uiteraard wat deskdive sporen op de sluiting, en wat kleine krasjes op de bezel, die je eigenlijk alleen ziet als het licht er net verkeerd op valt. Ik heb geprobeerd om dit zo goed als mogelijk op de foto te zetten.
Kaliber: ETA C01.211
Overig: Complete set met doos, papieren en alle oorspronkelijke schakels

Vraagprijs: € 550

Het horloge is te bezichtigen in Den Bosch. Uiteraard zijn op verzoek extra foto’s mogelijk.

2 likes

Omhoog!

up!

De prijs is een vraagprijs, bieden staat vrij!

1 like

Sinterklaas is weer in het land. Is jouw schoen groot genoeg voor dit horloge? :innocent:

Up!

vrijdagupje

up en down!

Nieuwe prijs: 500 euro

1 like