Beste mede liefhebbers,
Ik bied te koop aan (niet te ruil en graag geen inruil voorstellen):
Tissot Seastar 1000 Powermatic 80 40mm
Het betreft de uitvoering met turkoois kleurverloop van de wijzerplaat.
Plaatje van de Tissot website…
Aangeschaft in juli 2024 en sindsdien heeft het horloge bijna geen draagtijd gekregen vanwege concurrentie, hetgeen ook de reden van verkoop is.
Zonde, vandaar dat hij naar een andere liefhebber mag.
Het horloge is zeer weinig gedragen en is het huis nagenoeg niet uit geweest.
Merk en model: Tissot Seastar Powermatic 80.
Diameter: 40mm.
Leeftijd: 25-07-2024.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 25-07-2024, ik ben de eerste eigenaar.
Horloge valt derhalve nog onder garantie tot 25-07-2026.
Factuur en/of certificaat: Full set.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos en omdoos, schakels, garantiekaart.
Verzendkosten of afgehaald: Voorkeur voor ftf afhalen, verzenden is mogelijk, kosten en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Het horloge is gewoon nieuw, kan er zo met het blote oog niets aan c.q.op ontdekken. Zal misschien best een klein veegje op de gepolijste delen van de band zitten.
Slechts enkele malen binnenshuis gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Powermatic 80, Powermatic 80.111, PM80 - 21,600 bph, 3Hz
Vraagprijs: €625,- (Listprijs €795,-)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).