TK/TR 90's Omega Seamaster chronograaf 1900€

Ik heb deze Omega vandaag binnengekregen. Ik vind het een ontzettend mooi horloge maar helaas is hij toch echt te groot voor mij. Omdat ik nu al weet dat ik hem vanwege het formaat niet ga dragen mag hij er meteen weer uit voor hetzelfde bedrag als ik ervoor heb betaald. Inruil kan eventueel ook. De foto’s zijn overigens bij sterk licht genomen en laten alle gebruikssporen erg prominent zien. Deze vallen bij normaal licht minder op.

Te koop en/of te ruil:
Merk en model: Omega Seamaster Ref 25988000
Diameter: 41
Leeftijd: jaren 90
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Vandaag (04-01-2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: Alleen horloge met stalen band.
Verzendkosten of afgehaald: Allebei mogelijk, afhalen regio Nijmegen.
Conditie (krassen, werking etc): Gedragen, er zijn wat gebruikssporen maar in mijn optiek nog wel in prima staat.
Soort uurwerk en kaliber: Omega chronograaf automaat
Vraagprijs: 1900 of iets leuks te ruilen, niet met cash-up van mijn kant.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

87c648af2bceb66c8246f140dbe2d999dad351a2_2_422x500 149aed1c5d43602d7ed65e38e3a93b5f29ee285a_2_571x500

9 likes

Up!

up! Afwijking is trouwens minimaal met ongeveer 3 seconden per dag.

2 likes

up

1 like

up

up! Kom maar op met leuke ruilvoorstellen, ik ben bijvoorbeeld op zoek naar een leuke vintage chronograaf!

up!

Redelijk wat interesse en voorstellen gehad, o.a een hele hoop mooie vintage chronografen. Helaas waren deze niet helemaal wat ik zocht, ik ben op zoek naar iets zoals hier beschreven:

Als je zoiets hebt hoor ik het graag!

Andere horloges overweeg ik ook ter inruil, het liefst wel courante modellen met een vaste waarde.

1 like