TK/TR Alpina Seastrong Smartwatch

Te koop en/of te ruil:

Zeer mooie Alpina Smartwatch, recent overgenomen van een forumlid, maar krijgt te weinig draagtijd. Heb het horloge 2 dagen gedragen dus mag door.
Erg leuk met bluetooth verbinding naar de Alpina app waar je allerlei dingen kunt bijhouden, inclusief je slaapritme. Je legt het horloge onder je kussen en alles (nou niet alles…) wordt bijgehouden.
Voordeel van de Alpina: het ziet er niet uit als een smartwatch maar is het wel!
Ziet er uit als nieuw.

Merk en model: Alpina Seastrong Smartwatch
Diameter: 44mm
Leeftijd: november 2019. In Nederland nieuw geleverd. Garantie t/m november 2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 14 december 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: kan allebei rekening houdend met de huidige regels. Verzenden op kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat en onbeschadigd. Ik kan niets vinden.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: 225,-. Dit heb ik er ook voor betaald. Ruilen: liever niet maar ben me aan het oriënteren op een Sinn of Damasko (556A of DS30/DA46). Dus dat zou een optie zijn, maar enkel in goede staat en jong. Uiteraard met cash up van mijn kant.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Groet en fijn weekend,
Magnel

PS: ervaringen met mij vind je hier: Magnel

7 likes

Up voor deze mooie Alpina!

1 like

Wat kan deze Alpina allemaal naast weergave van de tijd?

ALL FUNCTIONS ADJUSTABLE VIA THE CROWN:
ALWAYS-ON TIME
ACTIVITY TRACKING
SLEEP MONITORING
SLEEP CYCLE ALARMS
GET-ACTIVE ALERTS
DYNAMIC COACHING
WORLD TIME 24 TIME ZONES
CLOUD BACKUP AND RESTORE
MOBILE NOTIFICATIONS

Dus best veel! Met ook nog een aparte app waar alles in wordt bijgehouden.

Zaterdag upje!

Het wordt mooi weer dit weekend. Tijd om naar buiten te gaan! Wil je bijhouden hoeveel je beweegt? Dat kan met de Alpina! Kan 'm vandaag versturen, dan heb je 'm zaterdag om je pols (met een beetje medewerking van tante Pos).

De prijs is scherp, maar vanwege het lentezonnetje nu naar 200 euro ex.

3 likes

Zonnig zondags upje. Prijs nu incl verzenden in NL. Bodem is bereikt.

2 likes

Laatste up, ga 'm vanmiddag ook op Marktplaats aanbieden. Prijs blijft hetzelfde, 200 inclusief verzending naar NL.