TK/TR autodromo Stradale, fullset

Te koop en/of te ruil

Merk en model: Autodromo Stradale
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 9 jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen (maand/jaar): 04/2022
Factuur en/of certificaat: Originele factuur beschikbaar
Originele doos en/of eventuele accessoires: Inclusief originele doos en papieren
Verzendkosten of afgehaald: Verzendkosten voor de koper, afhalen mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goede staat, minimale gebruikssporen
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch, Miyota 9015 kaliber
Vraagprijs: €950
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Te Koop: Autodromo Stradale Automatisch Horloge – Bijna Nieuw, Zeldzame Kans!

Voor de autoliefhebber en horlogeverzamelaar bieden ik dit exclusieve Autodromo Stradale automatische horloge aan. Geïnspireerd door de iconische sportwagens uit de jaren '50 en '60, combineert dit horloge de passie voor autorijden met de precisie van een mechanisch uurwerk. Het horloge verkeert in een zeer nette staat en is bijna nieuw te noemen.

Belangrijkste specificaties:

• Merk: Autodromo
  • Model: Stradale
  • Uurwerk: Automatisch
  • Materiaal horlogekast: Roestvrij staal
  • Diameter horlogekast: 40 mm exclusief kroon
  • Kleur wijzerplaat: Zwart
  • Band: Lederen band, passend voor een pols tot ±21 cm (met een extra gaatje voor vlindersluiting, zie foto’s)
  • Conditie: Zeer netjes, bijna nieuw. Inclusief orginele doos en garantiekaart uit 2015

Historie en Ontwerp:
Het ontwerp van de Autodromo Stradale is een eerbetoon aan de sportieve dashboards en instrumentenpanelen van klassieke sportwagens. De wijzerplaat met helder, retro-design is zowel functioneel als stijlvol, en de gebogen kast met saffierglas weerspiegelt de elegantie en aerodynamica van de auto’s die deze horloges inspireerden. Dit model is uitgerust met een nauwkeurig mechanisch uurwerk dat zorgt voor een vloeiende en betrouwbare tijdmeting.

Deze horloges zijn zeer gewild vanwege hun unieke ontwerp en beperkte oplages. Mis deze zeldzame kans niet om een stuk horloge- en auto-erfgoed aan uw collectie toe te voegen.

Bent u geïnteresseerd in dit uitzonderlijke horloge? Neem nu contact met mij op voor meer informatie. Deze kans laat u niet liggen!

Dit horloge is mooier en specialer als de bekende merken, hij is werkelijk uniek en een must have voor een auto liefhebber.

Inruil is bespreekbaar, voorkeur gaat uit naar Rado, Breitling, Longines of Tag Heuer

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

6 likes

Ik zou hem eventueel wel willen ruilen voor de onderstaande horloges, en je mag altijd contact opnemen met een ander leuk voorstel of als je vragen hebt.

tag-heuer-aquaracer-CAF1010.FT8011_j

Ik bijt niet :wink: upje voor dit gave horloge

Een must voor de echte autoliefhebber :nerd_face:

Nog een leuk plaatje voor de sfeer. Dit horloge is echt uniek maar sta open voor een goed bod of een leuke ruil.

1 like