TK/TR: Blancpain Barakuda

De iconische Barakuda van Blancpain heeft meerdere reacties opgeleverd. Meerdere ruilvoorstellen, en bezichtiging. Het is nog (net) niet tot een deal gekomen. Het horloge gaat voor een vaste prijs van de hand. Het is in perfecte staat, nog in sticker en dus ongedragen buiten een wristshot.

Het is een limited die niet veel aangeboden wordt en zeker ook in de toekomst nog meer zal gaan stijgen. De beauty ligt niet alleen bij het aanschouwen van het horloge met een schitterende afwerking, maar ook de tropical band is zeer aangenaam soft en zit heerlijk om de pols.
Zou je een andere foto willen zien, dan wil ik deze best voor je maken. Het horloge ligt op een externe plek in een safe. Dus het kan even duren voordat je een gevraagde foto krijgt.

Te koop:

Merk en model: Blancpain Barakuda (ref: 5008B 1130 B52A)
Diameter: 40,3 mm
Leeftijd: 2020, ongedragen in sticker
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: aug 2020
Papieren, doos en eventuele accessoires: complete set
Verzendkosten of afgehaald: afhalen
Conditie (krassen, werking etc): nieuw
Soort uurwerk en kaliber: 5008B 1130 B52A, 100 uur gangreserve
Vraagprijs: 18.350, dit horloge wordt niet verzonden
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Hierbij enkele foto’s die eigenlijk geen recht doen aan het horloge. Voor mooie foto’s verwijs ik naar de Blancpain weblog van Henrik Schwiening weblog Blancpain

42 likes

Een doordeweekse up. Dit horloge is niet meer te verkrijgen en komt uit een gelimiteerde reeks van 500 stuks, daarbij ongedragen. Mijn prijs is momenteel de goedkoopste die wordt aangeboden, prijzen stijgen tot boven 19 duizend euro voor deze flame. Ruilen mag, maar heb zo mijn voorkeuren. Een Girard Perregaux Laureato maakt bijvoorbeeld een mooie kans. Ik laat me verrassen.

fotocredit: Hendrik Schwiening Blancpain blog

12 likes

Bekijk dit filmpje vanaf minuut 38:59 om dit meesterwerkje te zien van Watchbox review Deze complete set is geweldig…lowballen heeft geen zin en wordt ook niet meer op gereageerd. Vragen, ik beantwoord ze graag. Fijne zondag…

2 likes

Up fijn weekend

2 likes

up, zou leuk zijn als deze binnen het forum blijft…

1 like

Up…

2 likes

one more try…

1 like

Dit horloge behoeft geen aanbeveling. Zou jammer zijn als deze via chrono zou moeten worden aangeboden ( en wrs naar Azië gaat) Hierbij in gedachten- hou lowball biedingen svp voor je…

1 like

up…inruil beperkt mogelijk…

5 likes

Up.

Enkele mooi ruil voorstellen gehad, maar nog steeds hier…deze roofvis verstopt zich bijna weer in de kist, belachelijk voor dit horloge…up

1 like

last call…

Zoals je hier ziet is dit model nog ongedragen, de sticker zit er nog op. Deze beauty verdient draagtijd. Het is de goedkoopste ongedragen Barakuda die ik ben tegengekomen op het web. De meeste modellen zijn gedragen.
Meestal komen mensen in beweging of als iets heel veel oplevert, of als het heel veel pijn doet! Ik zag dat bij de verkoop van mijn gele oyster. Ze gaan pas reageren als die verkocht is. Maar genoeg daarover, de rotor die je ziet op de foto is van goud, de rubberen band is heel erg soepel en kan zowel grote als mindere grote polsen (lees de mijne) aan. De afwerking is ook van achteren mooi te zien. Het mag duidelijk zijn…een stunner (ja dit horloge is definitely, no offense ,beter afgewerkt dan de ‘kroon horloges’ en is one of a kind, of beter gezegd van slechts 500). Dit horloge kan alleen worden afgehaald en wordt niet verstuurd…fijne zondag20210919_091240

8 likes

Mooi ruil sta ik beperkt voor open…nog een up dan gaat deze naar t archief

1 like

Tsja…ruilvoorstellen, likes, handelaren…zeg t maar…moet toch een liefhebber met deze topper blij kunnen maken! Ben jij dat?

1 like

Up…

Ik heb geen top 3 horloges…alhoewel deze in mijn ogen best kans zou maken…

up fijn weekend

1 like