TK/TR: Breitling Chronomat Longitude A20348 heren horloge €1150 incl. verz

Te koop en/of te ruil:

Merk en model: Breitling A20348.
Diameter: 40,5 mm
Leeftijd: 2002
Papieren, doos en eventuele accessoires: Geen, alleen certificaat NL watch.
Verzendkosten of afgehaald: € 15 verzekerd verzenden voor eigen risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): In nette gebruikte staat. Onderhoudshistorie onbekend, op time grapher amplitude van 260-270 graden. Loopt momenteel -8 sec/dag. Kan in de nabije toekomst wel een beurt gebruiken denk ik. Rubber band heb ik paar weken terug aangeschaft bij Eugene van Baal.
Soort uurwerk en kaliber: Caliber 20, Valjoux 7750 based.
Vraagprijs: Scherpe prijs van €1350 vanwege ontbreken historie of ruil met Hydro Conquest 41 mm automaat/Subdelta Quattro met bijbetaling. Een net bod wordt zeker overwogen.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

Upje. Prijs naar € 1295 of een net bod in de buurt. Ruil met een Squale 1521 ook een optie.

1 like

Geen zin om 100 x te uppen. Laagste prijs hierbij alvast gegeven. €1195,00!!! Lager ga ik niet. En een foto op leer, ter suggestie. Niet inbegrepen.

2 likes

Upje. Inruil Apple Watch 5 44mm nu ook mogelijk. En ik heb weer eens gelogen over een prijs die niet lager kan, €1150 incl verzekerd verzenden dan maar? :thinking: Genoeg wisselgeld voor een toekomstig beurtje denk ik nu zo…

En verkocht binnen het forum!