TK/TR: Breitling Cockpit

Er staan wat veranderingen op de planning. Ofwel alles eruit (de Breitling en de 16610), of enkel een ander horloge voor erbij. Ik zit nog te twijfelen en zit nu op een punt wat misschien wel het leukste is van de hobby; “de oriëntatiefase”.

De Cockpit mag in ieder geval in de verkoop/ruil. Een prachtig horloge met opgelegd Breitling logo op een mooie rubberen band. Een aftermarket lederen band zit er ook bij die erg mooi bij dit horloge past.

Het horloge is in april 2020 gekocht door de vorige eigenaar voor ± 1700 euro bij de Horlogemeester. Van deze aankoop zit ook een pas en aankoopbewijs inbegrepen.

Desondanks heb ik het horloge laten nakijken door mijn eigen horlogemaker. Deze heeft de rubbers vervangen en de kroon ingevet. Het horloge kent een hoge amplitude. Ook deze factuur zit erbij.

Ideale beater voor de zomer. Sterk in prijs verlaagd ten opzichte van de rest van de wereld i.v.m. een aantal bijzonderheden. Het horloge behoort dubbele coating te hebben, maar de toplaag is verwijderd. Dit zie je vaker wanneer de coating krasjes heeft gehad. Tevens kent de wijzerplaat 3 plekjes waar een reparatie is uitgevoerd. Dit is nauwelijks te zien, verkleurd enkel bij een bepaalde hoek, maar wil het zeker benoemen.

Heb je wat leuks te ruil, of wil je het horloge komen bekijken, dan hoor ik het graag.

Ik sta open voor een ruil, alhoewel ik nog niet weet wat ik wil gaan doen. Ruil geldt enkel voor de bekende merken.

Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is):

Merk en model: Breitling Cockpit
Diameter: 41mm
Leeftijd: onbekend
Papieren, doos en eventuele accessoires: Watch only + garantiekaart van de Horlogemeester.nl Hier zal ook nog wel garantie op zitten, voor wat het waard is.

Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk.

Conditie (krassen, werking etc): Zie foto’s.

Vraagprijs: 1375 euro.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Zo’n plekje zoals benoemd. Zoals je op de andere foto’s ziet zie je het normaliter niet, maar het zit er zeker wel.

15 likes

Up!

upje!

Prijs naar 1275 euro omdat ik weer verder wil. Hoppa!

verkocht