Tk/tr Breitling crosswind goud staal

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is): te koop inruil mogelijk

Merk en model: Breitling crosswind staal goud
Diameter: 43mm
Leeftijd: schatting 1999
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 15-05-21
Factuur en/of certificaat: Een bon van onderhoud in het verleden. En een aanschaf bon bij een occasion juwelier in het verleden.
Originele doos en/of eventuele accessoires: met doos originele blauw rubber band geen papieren
Verzendkosten of afgehaald: in overleg
Conditie (krassen, werking etc): Zeer netjes bovenste pusher komt het metaal door het laagje goud verf heen. Maar veel minder erg dan de overige die er te koop zijn. Ik denk 1 van de mooiste die aangeboden word. Hoge amplitude laatste onderhoud niet bekend.
Soort uurwerk en kaliber: Automaat
Vraagprijs: €3500,- of een mooie inruil deal (ik ben kieskeurig) geen cash up van mijn kant.

Inruil van een breitling, ceramic seamaster, tudor of mooie seiko, oris e.d. Mogelijk aanbieden met duidelijk voorstel a.u.b. Boven de 40mm

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Sorry voor de slechte foto’s ik kan op verzoek beter foto’s via wattsapp sturen.

5 likes

Aanbieden inruil altijd leuk. Een net bod is ook welkom. Betere foto’s op aanvraag.

Prijs naar €2999,- goedkoopste in deze uitvoering volgens mij. Inruil damasko, oris, seiko, fortis e.d. Tot 1000€. Tudor, breitling, omega tot €2000,- bied maar aan. Staal gouden band in overleg ook los te koop.

1 like