TK/ TR: EBEL Sport Classic

Wat draag jij om je pols als je naar kantoor gaat? Ik houd niet van dress watches’ maar de sportiviteit van een duiker is niet altijd gepast bij een zakelijke outfit. :thinking:

Deze EBEL Sport Classic combineert sportiviteit met klasse! Perfect dus voor die zakelijke afspraak waarbij je niet te hoog van de toren wilt blazen maar wel stijlvol en gedistingeerd voor de dag wilt komen. :face_with_monocle:

Het horloge heeft de voor EBEL zo karakteristieke Sport Wave band die erg comfortabel draagt. De wijzerplaat is donkerblauw en heeft een wafel-achtige structuur. Het horloge meet 40mm en oogt met de dunne kast erg slank. Zeker voor een horloge wat is voorzien van een automatisch uurwerk is deze EBEL dun te noemen. Leuk detail is dat het uurwerk door de glazen bodem zichtbaar is.

Maar waarom doe ik het horloge dan weg…? Ik ga niet meer zo vaak naar kantoor en ontmoet veel van mijn klanten en opdrachtgevers online. :confused: Of misschien ben ik eigenlijk niet zo gedistingeerd als ik zelf dacht? :laughing:
Hoe dan ook: deze EBEL slijt zijn leven veelal in het donker van de horlogedoos en dat is zonde!

Merk en model: EBEL Sport Classic
Diameter: 40 mm
Leeftijd: 3 augustus 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2022
Factuur en/of certificaat: officieel Ebel garantiecertificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set met extra schakels
Verzendkosten of afgehaald: enkel persoonlijke overdracht (wel zo leuk!)
Soort uurwerk: automaat
Conditie (krassen, werking etc): nagenoeg nieuw!
Vraagprijs: 1.700 EUR

Het horloge is niet alleen te koop maar ook te ruil. Ik heb een voorkeur voor duikhorloges en heb mijn oog ditmaal laten vallen op een ouder type Omega Seamaster 300M (referentie 25318000 of 25418000). Bijbetaling is afhankelijk van het type en de staat van het in te ruilen horloge. Andere horloges maken weinig kans maar ik sta open voor suggesties (een vintage Breitling 806 wellicht)!

18 likes

Ook casual is dit horloge toch wel heel draagbaar hoor! :sunglasses: En… je kunt er gewoon veilig de stad mee in zonder je zorgen te maken dat ‘ie van je pols wordt gejat! :smile:

4 likes

Ok, 50 EUR van de vraagprijs af. Dan komen we op 1.650,- EUR.

Dat is 1.000,- EUR onder de listprice van EBEL! Luxe en kwaliteit wordt zo wel heel betaalbaar! :money_mouth_face:

1 like

Ben jij de nieuwe Don Johnson/ Sonny Crocket met deze moderne EBEL om je pols!?

2 likes

Het Horlogeforum houdt van ronde prijzen… Doe gerust een bod met een mooi rond bedrag als je interesse hebt!

Ik heb ook al wel wat ruilvoorstellen ontvangen. Mijn voorkeur gaat dan echt uit naar een van de grotere merken; Tudor, Omega, Breitling, …

Nog een plaatje erbij om te zien hoe mooi deze EBEL is? Voila! :star_struck:

4 likes

Nog geen deal of ruil… aan het horloge kan het niet liggen. Aan de verkoper dan…? :thinking:
Zeker niet! :sunglasses:

“Buy the seller!”