TK/TR Eterna Eternity dresswatch linnen dial

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil:

Merk en model: Eterna Eternity
Diameter: 40mm
Leeftijd: 29-06-2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 29-06-2024
Factuur en/of certificaat: factuur aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: complete set
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk, verzendkosten voor koper
Conditie (krassen, werking etc): nieuw in doos
Soort uurwerk en kaliber: Quartz ETA 955.112
Vraagprijs: 375,00 of ruilvoorstel

Ik heb het horloge net binnen maar is toch niet mijn smaak. Te koop voor € 375,00 (heb er zelf € 385,59 voor betaald). En heb je wat leuks te ruil met diameter maximaal 41mm, doe me gerust een voorstel.
Af te halen bij mij op ‘t Harde of op mijn werk in Veenendaal. En verzenden uiteraard ook mogelijk.

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

9 likes

Up voor dit gave horloge. Nog steeds te koop.

Ik sta ook zeker open voor een leuke ruil. Dit kan wat mij betreft met gesloten beurs (bij gelijkwaardig bedrag) maar kan ook met bijbetaling van een van beide kanten.

Heb geen directe smaak maar stuur me gerust een PB met wat foto’s en je voorstel.

2 likes

Up, niemand interesse in dit toffe horloge? Koop of ruil beide bespreekbaar.

1 like

On hold!

1 like