TK/TR Farer Cobb III

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil

Mijn prachtige Farer Cobb III monopusher en GMT mag de deur uit. Ik vind het een super kleurrijk, mooi en speels horloge maar het begint weer te kriebelen.

Het verplichte rijtje:

Merk en model:
Diameter: 41mm
Leeftijd: Juli 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): Augustus 2024
Factuur en/of certificaat: Full set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, geleverd op orginele Farer groene strap.
Verzendkosten of afgehaald: Kan beide
Conditie (krassen, werking etc): Volgens mij 98%; ik kan niks vinden met het blote oog.
Soort uurwerk en kaliber: Sellita SW530 M MP a movement
Vraagprijs: 1900 EUR

Ruil zou kunnen, eventuele cash up van mijn kant ook. Ben echter wel erg kritisch dus succes qua ruil is niet gegarandeerd.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

13 likes

En up!

Even een linkje naar m’n NA topic met meer foto’s.

1 like

Twijfel? Hier de review van Fratello:

1 like

Er wordt wat gesnuffeld, ik heb een aanbral leuke ruilvoorstellen gehad maar vooralsnog nog een up.

Kijk ‘m nou!

Klein tikkie er af, voor €1800 aan je pols.