TK/TR Full Set Tudor Grantour 20500N

Te koop en/of te ruil mijn mooie Tudor Grantour, ik heb het horloge met veel plezier gedragen echter merk ik dat hij te weinig draagtijd krijgt. Daarbij ben ik op zoek naar een ander horloge bij voorkeur een GMT, deze ontbreekt nog in mijn collectie. Echter een Tudor Black Bay Blue is ook zeker een kanshebber om deze mooie Grantour op in te ruilen. Destijds ben ik gevallen voor de mooie witte wijzerplaat en Porsche 911 stijl cijfers aan de rand. Verder sluit op deze Tudor de band heel mooi tegen de kast. Zeker het contrast tussen de band en de wijzerplaat is erg mooi.

Mocht je interesse hebben laat het mij weten via een PB, we zijn niet van steen dus je mag altijd een bod doen op het horloge zolang we maar redelijk blijven met z’n allen.

Merk en model: Tudor Grantour 20500N
Diameter: 42 mm
Leeftijd: 09-02-2016
Papieren, doos en eventuele accessoires: Full Set
Verzendkosten of afgehaald: Liefste afhalen opsturen kan maar risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): 90% het horloge is gedragen dus er zitten deskscratches op ook op het horloge zelf zie je haarlijn krassen
Soort uurwerk en kaliber: Automaat
Vraagprijs: €1950
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

15 likes

Up met deze fantastische klok!

1 like

Up op deze zonnige zondag

1 like

Up en naar 1750

2 likes

Up 1650

3 likes

Up 1500! Goedkoopste witte Gram Tour in Europa. Price drop ivm aanschaf motor…

Motor is gekocht deze mooie Tudor mag echt vertrekken.

1400

3 likes

Up voor Pasen!

2 likes

Up! Een bod uitbrengen mag altijd eventueel ruilvoorstellen ook/ Oris Aquis / Sinn echter gaat voorkeur uit naar verkoop.

Up! Totdat een andere forum liefhebber de schoonheid van deze klok inziet!

Up!

1350?

4 likes

Tudor gaat ingeruild worden aankomende woensdag.

Thanks HF voor de ruimte van deze advertentie! Tot de volgende!

2 likes