TK/TR: Grand Seiko SBGA283

Te koop en/of te ruil. Ik zoek iets in een meer klassieke stijl van merken zoals Jeager LeCoultre of Cartier (Reverso, Tank, Santos, overige).

Merk en model: Grand Seiko SBGA283 met een prachtige champagnekleur wijzerplaat.
Diameter: 39mm
Leeftijd: 21 december 2020 aangekocht bij juwelier Eugene van Baal te Nijmegen
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: Recentelijk vanuit ruil met HF lid.
Factuur en/of certificaat: ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Volledig compleet.
Verzendkosten of afgehaald: Overdracht in overleg.
Conditie (krassen, werking etc): Uurwerk loopt perfect, +0,5 seconde per dag (?). De bezel en band hebben draagsporen.
Soort uurwerk en kaliber: Spring Drive 9R65
Vraagprijs: €2700 of een mooie inruil cash up of cash down.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan en blokkeert de advertentie.

24 likes

:top:

Inruil voor een GS quartz of een Omega is ook welkom.

De wijzerplaat is erg classy :ok_hand:t3:

11 likes

Enkele voorstellen gehad maar nog niet iets wat mij over de streep kon trekken. Om een beter beeld van deze beauty te krijgen hierbij wat aanvullende foto’s.

12 likes

De afgelopen week 0 seconden afwijking kunnen constateren (!) Spring Drive technologie is echt van een hoger niveau. Altijd al eens willen ervaren? Dit is je kans voor een scherpe vraagprijs.

3 likes

Vraagprijs wordt eenmalig aangepast naar de concrete bodemprijs van €2600

5 likes

Een supermooie springdrive in erg mooie staat van slechts een jaar oud, voor een scherpe prijs … :upside_down_face:

6 likes

En nog meer foto’s @ day and @ night. Wederom geïnteresseerden maar nog niet verkocht, ondanks de mooie staat en een prima prijs voor deze beauty!

10 likes

Inruilvoorstellen blijven ook welkom.

1 like