TK/TR: Grand Seiko SBGW303

Te koop/ruil, deze prachtige GS Europese Limited Edition van 400 stuks. De groene wijzerplaat is geïnspireerd op het herfstlandschap tijdens de ondergaande zon op Mount Iwate. Mede door de fijne textuur fleurt de wijzerplaat helemaal op in het zonnetje naar een rijke, diepe groentint. In de schaduw of indirect licht neigt de plaat naar een donkergroen, bijna grijze tint wat hem dan weer heerlijk ingetogen maakt. Al met en een zeer veelzijdig horloge. Door de iconische 44GS kast in 36,5 mm en het dunne uurwerk valt het horloge heerlijk op de pols. Mocht je een toffe allrounder zoeken met een gewaagd randje, dan is dit je kans!

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en te ruil

Merk en model: Grand Seiko SBGW 303
Diameter: 36,5 mm
Leeftijd: 05/2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 02/2025 gekocht bij Q-Watches
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set (doos, omdoos, pouch, gs doek, garantiepas en servicebewijs schaap citroen, het horloge is recent nagekeken in Nederland)
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk (verzendkosten en risico voor koper)
Conditie (krassen, werking etc): Zeer nette conditie. Lichte draagsporen bij normaal gebruik. Foto’s geven een goed beeld van de conditie.
Soort uurwerk en kaliber: 9S64 (72 uur gangreserve) manual winding
Vraagprijs: €3.750,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

60 likes

Up voor degene die hem gemist heeft :slight_smile:

2 likes