TK/TR: H. Moser & Cie Pioneer

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: H. Moser & Cie - Pioneer Centre Seconds 3200-1200 (Discontinued)
Diameter: 42,8mm
Leeftijd: 01-2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 04-2019
Factuur en/of certificaat: Originele factuur en garantiepas. Ook factuur van de service bij Moser in 2021
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja. Naast de originele rubberen strap. Ook inclusief de Moser leren kudu band en de originele stalen band.
Verzendkosten of afgehaald: Liefst afhalen. Versturen alleen als het niet anders kan, en dan op risico van koper.
Conditie (krassen, werking etc): Vorig jaar bij Moser volledige service gehad, inclusief vervangen glas en opmaken. Sindsdien wel gedragen dus links en rechts zal er weer een gebruiksplekje zijn.
Soort uurwerk en kaliber: H. Moser Manufacture
Vraagprijs: EUR 12.500

Overig: Vorig jaar volledige service gehad bij Moser a EUR 1.300. Extra de originele stalen band en originele leren kudu band a EUR 1.500.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

36430D54-8A2D-48D3-AF17-928E050B1ED0

67 likes

Up - Qua ruil ben ik op zoek naar een Zenith Chronomaster Sport. Maar ook een Panerai Radiomir, Breitling Navitimer of een Tudor BB wil ik wel eens proberen.

2 likes