TK/TR: Hamilton Jazzmaster (43mm) Slim (7mm) Auto (ETA 2892)

Te koop: Hamilton Jazzmaster Slim Auto met referentie H38645755

Ik wilde altijd al een mooie dresser en zag deze liggen en in een opwelling van verliefdheid gekocht. Kan helaas niet wennen aan de size en kleur, ben toch meer van het traditionele geel goud in plaats van rosé. Mede daarom mag deze Jazzmaster naar een volgende liefhebber op zoek naar een fraaie dresser, lekker slank en mooi door zijn eenvoud.

Merk en model: Hamilton Jazzmaster Slim Auto
Diameter: 43 mm en ca. 7 mm dik
Soort uurwerk en kaliber: ETA 2892-A2 Automatisch uurwerk
Dialkleur: Zilver
Glas: Saffier
Lugbreedte: 22 mm
Reserve van 50 uur
Waterbestendig to 3 bar (30 m)

Leeftijd: 7 november 2020
Datum waarop de Hamilton in mijn bezit is gekomen: zaterdag 7 november 2020

Papieren, doos en eventuele accessoires: Ja, full set, tags, garantiekaart en de originele band. Ik heb er zelf even een soepele andere band opgezet. Je krijgt de huidige band en de originele ongedragen band er beide bij.

Verzendkosten of afgehaald: Kan beide, evt. verzenden is voor kosten en risico van de koper.

Conditie (krassen, werking etc): Spaarzaam en zeer netjes gedragen, ik kan geen krasjes of swirls ontdekken. Op de foto’s zijn wel wat stofjes en vlekjes zichtbaar, ik heb de foto’s flink ingezet zodat je de Hamilton goed kunt bekijken. Evt. is hij natuurlijk ook gewoon hier te bezichtingen en passen.

Vraagprijs: 585 euro

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

4 likes

En nog twee foto’s die ik maandag vergeten was te uploaden.

4 likes

Deze lekker om de pols met de feestdagen? En dat voor slechts 585 euro.

Niet eens met de vraagprijs, doe mij gerust een voorstel.

Zondagsupje onderweg naar Leeuwarden :christmas_tree:

Eventuele ruilvoorstellen zijn ook altijd welkom. Verras mij :wink:

afbeelding

De vakantie is begonnen, kom maar door met een voorstel :grin:

1 like

Op deze onverwacht zonnige dag een up voor deze Jazzmaster. Ik sta nog steeds open voor een leuk voorstel (ruil) of een bod.

De originele band zit er ongedragen bij.

Niet eens met de vraagprijs, doe gerust een voorstel!

Voor een laatste keer onder de aandacht dit jaar.
Al wat voorstellen gehad, maar niet in de richting van mijn smaak helaas.
Ik sta open voor ruil met cash up of down, of een net contant bod. Alles is mogelijk :grin:

Alles wordt duurder in het nieuwe jaar, maar niet deze Jazzmaster, nu zelfs goedkoper, voor slechts 550 euro, full set, bijna full garantie en eigenlijk net zo goed als nieuw, alleen dan veel voordeliger. Kortom sla je slag :wink:

en sla je slag :wink:

image

Ik sta open voor een “te gek” aanbod.

1 like

image

En dat voor slechts 550 eurootjes, niet eens met de prijs doe mij gerust een passend voorstel voor deze full set Jazzmaster.

Voldoende belangstelling, alleen nog niet het juiste voorstel voorbij gekomen.