TK/TR Horloge bewaardozen Longines, Rado, Tissot, Carl.f .Bucherer, Armani, Wittnauer

Ik heb nog wat in de kast staan waar ik vanaf wil. Kopen / Ruilen maakt mij niet uit. Ik wil versturen via postnl en zal de kosten daarvan op € 5,- houden makkelijk rekenen.

Te koop en/of te ruil alle genoemde prijzen zijn dus exclusief verzendkosten. Geen boekjes aanwezig.

Longines innner en outer € 25,- ( 5 stuks voorradig )

Longines vintage inner outer € 25,- ( 1 stuks voorradig )

Longines lederen met omdoos klein € 15,- ( 5 stuks voorradig )

Longines alleen inner doos € 20,- ( 6 stuks voorradig )

Carl.F.Bucherer zeer exclusief inner en outer € 25,- ( 1 stuks voorradig )

Tissot € 15,- ( 1 stuks voorradig )

Emperor Armani € 15,- ( 1 stuks voorradig )

Rado inner en outer € 25,- ( 1 stuks voorradig )

Wittnauer inner en outer € 10,- ( 1 stuks voorradig )

Wittnauer € 10,- ( Plastic box 2 stuks voorradig )

Natuurlijk is een bod op alles welkom. Reageren op deze advertentie is niet toegestaan. Ophalen in Rotterdam / Dordrecht is mogelijk i.v.m. Corona graag buiten af te handelen graag betalen via I-Deal / Paypal o.i.d. Gaarne een p.m voor reacties.

1 like

Upje te duur doe een voorstel.

1 like

up

The only way is up…

Inmiddels 1 logines box verkocht nog voldoende over. De tissot is gereserveerd en waarschijnlijk verkocht.

Een bod voor alles in een keer afnemen. Doe een voorstel.

Direct een upje hiermee.

Tissot is verkocht.
Nu de vintage longines doos gereserveerd voor Dave @Drees

En maar weer een upje. Dank voor het kijken ook al is het zonder kopen. :wink::rofl:

1 like

Gereserveerd voor Rolf @Rolle Carl.F.Bucherer zeer exclusief inner en outer.

De R.Bucherer is verkocht. Maar er is nog genoeg beschikbaar. Te duur doe een voorstel zeker bij meerderen willen kopen ben ik gul…Dus kom maar op met voorstellen. Alles staat hier in de weg en ik maak graag kopers blij. :wink: