Te koop en/of te ruil:
Ik ben mijn collectie aan het aanpassen en ook wat aan het uitdunnen. Lang getwijfeld of de Polaris of mijn Explorer 39 als eerste mijn verzameling mag verlaten. Ik heb besloten om de JLC te koop te zetten op HF en af te wachten wat er op mijn pad komt. Hij hoeft niet perse weg maar heb wel weer zin in wat nieuws en ben benieuwd wat voor moois ik zoal aangeboden krijg.
Het horloge is uitgeleverd op de bruine leren band. De zwarte croco en de zwarte rubberen band zijn tevens van JLC en zijn er later bijgekocht. Met de banden kan je eenvoudig de uitstraling van het horloge aanpassen; de zwarte rubberen band maakt hem sportief, de bruine leren band geeft het horloge een vintage look en de zwarte croco maakt hem wat chiquer. De clasp kan zonder tools worden overgezet.
Merk en model:Jaeger-LeCoultre (JLC) Polaris Q9008471
Diameter: 41mm (draagt kleiner ivm lug to lug van 47,8mm)
Leeftijd: juni 2021 (garantie tot 07/06/2029)
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: November 2023 (Ten2Two)
Factuur en/of certificaat: Certficaat/ garantiepas van JLC / geen aankoopfactuur
Originele doos en/of eventuele accessoires: Doos en extra OEM-banden
Verzendkosten of afgehaald: Ophalen regio Rotterdam/ Den Haag
Conditie (krassen, werking etc): Nette staat. Een veegje in de brushing op de lug rechtsonder (zie foto). Deze veeg is alleen te zien onder een bepaalde hoek. Verder geen plekjes of schade.
Soort uurwerk en kaliber: Manufacture
Vraagprijs: €5750 of een leuke ruil (zowel cash up/down mogelijk)
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Bij serieuze interesse ontvang ik graag een PB!