Te koop of te ruil: mijn mooie Jaeger-LeCoultre Master Control Hometime. Het horloge is voorzien van een tweede tijdzone aanduiding en een sapphire crystal caseback met zicht op het automatische uurwerk. Kort na aanschaf van het horloge, in januari 2024, heb ik het horloge voorzien van een nieuwe originele JLC bruin lederen band. Sindsdien heeft het horloge bijna geen draagtijd gekregen, wat ook meteen de reden van verkoop is.
Ik sta ook open voor een ruil. Hoewel ik kritisch ben, wil ik op voorhand geen horloges uitsluiten. Cash-up en down zijn beide bespreekbaar. Ik word warm van Zenith, vooral de Chronomasters. Daarnaast houd ik me aanbevolen voor een mooie Jaeger LeCoultre Memovox. Andere leuke en originele inruilvoorstellen zijn ook welkom.
Merk en model: Jaeger-LeCoultre Master Control Hometime 147.8.05.S
Diameter: 40mm
Leeftijd: 04/2005
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 01/2024
Factuur en/of certificaat: Jaeger-LeCoultre garantiecertificaat
Originele doos en/of eventuele accessoires: Inclusief originele omdoos, box met kussentje en doekje, garantiecertificaat en instructieboek.
Verzendkosten of afgehaald: Face-to-face overdracht op gezamenlijk af te spreken neutrale locatie
Conditie (krassen, werking etc): Zeer netjes, het horloge is weinig gedragen
Soort uurwerk en kaliber: Jaeger-LeCoultre Calibre 975 in-house movement
Vraagprijs: EUR 4.250 of te ruil (cash-up en down zijn beide bespreekbaar)
Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).