TK/TR: Jaeger LeCoultre Reverso Monoface Tribute Small Seconds

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil:
Merk en model: Jaeger LeCoultre Reverso Tribute Small Seconds Monoface, ref. Q397848J, blauwe wijzerplaat (niet paars!!), blauwe lederen Casa Fagliano band
Diameter: 45.6 x 27.4 mm
Leeftijd: 05-2021
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 05-2021, nieuw gekocht door mij bij NL AD. Vanaf deze datum geldt ook de 8 jaar garantie. Dat zit dus wel snor.
Factuur en/of certificaat: alle documententatie aanwezig, factuur evt. ter inzage
Originele doos en/of eventuele accessoires: ja, complete set zoals nieuw geleverd
Verzendkosten of afgehaald: alleen afhalen, omgeving Rotterdam. Ik regel koffie of bier. Liever bier.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goede staat. Ik heb hem weinig én voorzichtig in roulatie gedragen. Ook de originele band is absoluut keurig, toont geen verkleuring en kan nog jaren mee. De kast staat bekend als krasgevoelig, maar daar is bij deze vrijwel niets van te zien. Geen krassen, zelfs naar haarlijntjes moet je speuren. Top! Bij interesse mag de bruin suède Molequin band ook weg voor een sympathiek prijsje (nieuw Eur 135,- en 1x gedragen :sweat_smile:)
Soort uurwerk en kaliber: handwinder, calibre 822
Vraagprijs: Euro 7500,- (huidige listprijs is Eur 9100,-). Ik sta ook open voor een ruil met een Zenith Chronomaster. Bij voorkeur de Manufacture, maar een “gewone” is ook bespreekbaar. Alleen als deze in minstens dezelfde (nieuw)staat verkeert.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

53 likes

Upje, na enkele creatieve (in)ruilvoorstellen en tevens wat extra info:

• de garantiepas staat niet op de foto, omdat deze extern is opgeborgen
  • de reden dat hij weg mag, is dat ik niet te veel horloges meer wil en iets anders op het oog heb; niets ten nadele van de Reverso zelf, die had ik er het liefst bij gehouden
  • de Molequin is de korte variant (ik heb 16.5 cm polsen) en mag ook los weg
  • en tot slot: een heel serieus bod wordt absoluut overwogen!
4 likes