[TK/TR] Longines Hydroconquest L3.781.4.56.9 (nieuw/ongedragen)

Na lang twijfelen tussen een Longines Hydroconquest en een Longines Hydroconquest GMT geopteerd voor deze 41mm Hydroconquest, mede door de mooie voorwaarden die van toepassing waren bij de betrokken AD. Na ontvangst van dit prachtig horloge bleef het echter knagen …

Finaal beslist - na maanden van twijfelen - om toch voor de 41mm Hydroconquest GMT te gaan en gezien te veel gelijkenissen tussen deze beide horloges mag de Hydroconquest bijgevolg het nest verlaten.

Te koop en/of te ruil, doch ruil enkel (en bij voorkeur) tegen een nieuwe/ongedragen 41mm Hydroconquest GMT (met opleg langs mijn kant), of eventueel tegen een nieuwe/ongedragen Moonswatch Misson to the Moon of Moonschatch 1965 (met opleg langs uw kant) of tegen een nieuwe/ongedragen Oris Big Crow Pointer Date (zwart of bauw) (1on1). Als ruilwaarde stel ik voor om de AVP te nemen, zowel van dit horloge als van het horloge dat ter ruil aangeboden wordt.

Merk en model: Longines Hydroconquest L3.781.4.56.9
Diameter: 41mm
Leeftijd: 06/2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 06/2024
Factuur en/of certificaat: factuur van Nederlandse AD
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set (incl. doos, omdoos, ingevulde garatiekaart, handleiding en tag) + kleine attentie
Verzendkosten of afgehaald: bij voorkeur af te halen, verzending optioneel op kosten & risico van de koper (formule volgens wensen koper)
Conditie (krassen, werking etc): 100% nieuw/ongedragen/onbeschadigd
Soort uurwerk en kaliber: automaat (kaliber L888)
(Vaste)Vraagprijs: 1525 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald dan wel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

(excuses voor de stofjes op sommige foto’s)

5 likes

UP

Qua ev. ruil tegen een Hydroconquest GMT : enkel interesse in de 41mm versie met zwarte wijzerplaat (op rubber of staal) :melting_face:

Qua inruil sta ik finaal open voor volgende horloges (op voorwaarde dat het horloge zich in min. 99% nieuwstaat bevindt en het om een jonge full set gaat) :

• Longines Hydroconquest GMT (41mm, zwarte dial, staal of rubber)
  • Longines Conquest 38mm
  • Longines Conquest Chronograph (sunray brown dial, staal of rubber)
  • Moonswatch Misson to the Moon
  • Moonschatch 1965
  • Oris Big Crow Pointer Date (zwart of blauw)
  • Tissot PRX Powermatic 80 (40mm, automaat, zwarte, blauwe of ice blue dial)

:smiley: