Horlogevrienden!
Ik heb gemerkt dat ik alleen maar leren banden draag die een beetje taper hebben. Vandaar dat deze ongedragen (ok, een uurtje geprobeerd) unieke band door mag naar een volgende eigenaar.
De band is gemaakt van Vintage antilope huid; zeer comfortabel en karakteristiek!
Zie voor meer info over deze fraaie band: Mays-Berlin.com - Vintage Armband Mays-Berlin Antilope Stahlgrau
Ik wil graag €125 inclusief voor de band maar ruil zeker ook graag tegen een (of 2?) topkwaliteit band van 26 mm die wat taper heeft. (Graag bruin, zwart of de juiste kleur blauw; misschien zelfs Groen?
)
De lengte van de Mays is 8 x 13 cm
De vraagprijs is best wel hoog realiseer ik me; de band kost bij Mays dan ook een whopping €229. exclusief verzendkosten. Ik moet zeggen dat het een uiterst comfortabele band is!
Tegen elk aannemelijk bod nu; ik wil er wel een 26 mm band van goede kwaliteit voor kunnen terugkopen.
Graag ruil ik tegen een topkwaliteit band met taper met 20mm, 22mm of 26 mm lugbreedte. Graag kleurig.
€75 voor deze bijzondere band.
Of ruilen tegen een mooie kwaliteitsband van 26 mm met Taper.
Ok,
Ik ga het anders aanpakken! Je krijgt voor hetzelfde geld deze vrijwel niet gedragen alligator grain erbij!
Ruilen blijft ook een optie!
Bied maar iets leuks aan! (Rubber daar heb ik even geen zin in)