TK/TR: Nomos Zürich Blaugold

De mooiste wijzerplaat die ik gehad heb in de verkoop… Waarom? Hij is prachtig, maar objectief gezien echt iets te groot op mijn bescheiden pols. Daarom toch in het blauw nu. Het horloge is al een aantal jaar niet nieuw te koop ( en niet te vinden), maar deze lag nog op de plank bij een NL juwelier in juni dit jaar. Is uitgebreid getest bij de juwelier voor aanschaf. Voor een liefhebber een unieke kans om een zo goed als nieuwe/amper gedragen Nomos Zürich Blaugold te bemachtigen.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil

Merk en model: Nomos Zürich Blaugold 882
Diameter: 40mm
Leeftijd: 29 juni 2021 aangeschaft bij NL ad.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen: 22 augustus 2021 van gewaardeerd forumlid.
Factuur en/of certificaat: orginele papieren. geen factuur.
Originele doos en/of eventuele accessoires: inclusief originele doos en zwarte leren Nomos band. De blauwe colareb op de foto is evt ook over te nemen.
Verzendkosten of afgehaald: afhalen, met koffie of biertje naar behoefte.
Conditie (krassen, werking etc): zo goed als nieuw. Is door beide eigenaren in rotatie gedragen. Ik kan er niets op ontdekken, sluit niet uit dat een vergrootglas dat misschien wel kan.
Soort uurwerk en kaliber: Nomos Epsilon
Vraagprijs: 3100. Prijs is gezien de zeldzaamheid en staat van het horloge niet onderhandelbaar. Voorkeur voor verkoop. Evt ruil voor een Tudor bb58 in uitstekende staat.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

22 likes

Up

Up

Sta open voor ruil met een Tudor bb58, King Seiko of Omega seamaster (huidige of vorige generatie). Cash up/down mogelijk.

1 like

Up, prijs naar 2999. Dit is en blijft de nieuwste en in beste staat verkerende Zürich Blaugold die nog te koop is.

Kijk die wijzerplaat eens wonderschoon zijn!

2 likes

Deze mag echt weg ivm de ander horloge wat te koop staat. Daarom zal ik een (net) bod zeker overwegen. Ik hoor het graag!

Kleine kanttekening: prijzen van 5 jaar geleden, of horloges van 11 jaar oud die dringend een service nodig hebben, uit de garantie en duidelijk gebruikt zijn, zijn niet vergelijkbaar qua prijs.

1 like

Up. Een bod mag, ik bijt niet.

1 like

up en een bescheiden daling naar 2950. Ruil voor GS/KS en Tudor mogelijk.

2 likes

Prijs naar 2850 euro.

1 like

Up. Een paar voorstellen gehad, maar hij is nog niet weg.

1 like