TK/TR: Omega Aqua Terra 2503.50 39.2mm

Te koop / te ruil: de eerste generatie Aqua Terra in 39 mm. Volgens sommigen de mooiste AT ooit gemaakt. Deze set in deze conditie (ongepolijst) kom je niet vaak tegen. Deze referentie is vrij zeldzaam in Europa. Doe er je voordeel mee… De bekende rode doos is nog intact (een unicum).

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil:

Merk en model: Omega Seamaster Aqua Terra 2503.50.00
Diameter: 39.2 mm
Leeftijd: 2007
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): oktober 2024 gekocht bij Trophies Watches
Factuur en/of certificaat: factuur van Trophies Watches
Originele doos en/of eventuele accessoires: full set
Verzendkosten of afgehaald: afhalen of verzending voor risico en rekening van koper. Betaling per bankoverschrijving.
Conditie (krassen, werking etc): goede ongepolijste staat, hier en daar wat krasjes (zie foto’s)
Soort uurwerk en kaliber: Omega 2500
Vraagprijs: €3600, ruilwaarde: €3600 (1.5 maand geleden gekocht voor €3795 bij Trophies Watches)

Ruilmogelijkheden:

-Tudor Pelagos 39 (bijbetaling van jouw kant)

-Omega Aqua Terra 8500 38.5 mm ‘Skyfall’ (bijbetaling van mijn kant)

-Omega Seamaster 2254.50.00 MK1

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

Reviews:

37 likes

Wie ruilt zijn Pelagos 39 in?

Up! :arrow_up:
Kom maar door met een Pelagos 39!

2 likes

Up

1 like