Tk/Tr: Omega Dynamic chronograph

Hierbij bied ik mijn Omega Dynamic chronograph aan. Ik verkoop het horloge omdat opzoek ben naar een ander horloge. Vandaar dat deze het veld mag ruimen.

Het horloge verkeerd in een prachtige conditie met nauwelijks gebruikssporen. Het uurwerk functioneert naar behoren en het glas is krasvrij. Het horloge is in april 2022 compleet aangepakt en geserviced door Omega waaronder een compleet nieuw uurwerk. Daarnaast is het horloge eind februari 2024 nogmaals bij Omega geweest voor een check up waaronder een waterdichtheidstest en het uurwerk is weer opnieuw afgeregeld. Een goed onderhouden horloge dus die er weer jaren tegenaan kan. In deze conditie vind je niet snel een tweede!

Het horloge wordt geleverd met de Omega servicedoos, servicepas en februari checkup papieren.

Qua inruil heb ik ENKEL interesse in de onderstaande modellen:

• Tudor pelagos 39/42 (geen fxd of lhd)
  • Tudor black bay 58

Merk en model: Omega Dynamic chronograph
Diameter: 38mm
Leeftijd: ?
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 21-12-2023
Factuur en/of certificaat: papierwerk laatste check up
Originele doos en/of eventuele accessoires: zie hierboven
Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed (95/100)
Soort uurwerk en kaliber: Omega 1138
Prijs: een zeer nette €2450

Als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb, verklaar ik hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

17 likes

Up!

2 likes

Up!

1 like

Up!

1 like

Upje voor deze zeldzaamheid!

Up! De volgende horloges mogen vanaf nu ook als inruil worden aangeboden. Uiteraard gaat de voorkeur nog steeds uit naar verkoop.

• Tudor black bay pro op staal
  • Squale 1521
  • Seiko marinemaster en spb143
1 like

Up! Een zeer goed bod is ook welkom!

Up!

Up en een forse prijsverlaging naar €2300! Wie neemt deze fraaie chronograph van mij over!?

3 likes

Up!

Up! Ik wil er vanaf dus doe een zeer goed bod en deze mooie Omega is wellicht van jou!

Geen inruil voorstellen meer graag!

Up en nog eens een prijsverlaging naar €2225!

Up!

Up!

Up en nog eens een flinke prijsverlaging naar €2125!!

Een mooier exemplaar met een betere onderhoudshistorie kom je niet snel tegen!

Up!

Up en nog eens een prijsverlaging naar €2025!

Grootste rek is er inmiddels wel uit…

Up! Hieronder nog een foto in direct licht.

Excuses voor alle eventuele stofjes.

2 likes