TK/TR: Omega Railmaster 39.2mm (2803.52)

Te koop en/of te ruil: TK/TR: Omega Railmaster 39.2mm (2803.52)

Helaas past het horloge toch niet helemaal bij me en daarom mag hij al weer naar een nieuwe eigenaar vertrekken.

Geweldige “everyday” watch, mooie maat, cleane dial, 150m waterdicht met schroefkroon, past op elke band etc etc. De Railmaster komt op de originele zwarte Omega lederen band + De zand kleurige Colareb band

Merk en model: Omega Railmaster

Diameter: 39.2mm (47 L2L en 11mm dik) (draagt iets groter door grote dial en layout, erg mooie maat)

Leeftijd: 2008 (in 2019 gekocht als NOS)

Papieren, doos en eventuele accessoires: Doos, omdoos, tag en boekjes aanwezig. Omega Pasje is er niet bij, wel een echtheids garantie van de juwelier waar hij gekocht is. Ook de aankoopfactuur is aanwezig.

Verzendkosten of afgehaald: liefst ophalen ivm met waarde pakket

Conditie (krassen, werking etc): Mint! Ik zou zeggen 95/100 (heel klein haarlijntje van een bandenwissel, maar verder top! Sticker zit nog op de caseback)
De Railmaster is uit 2008, maar is in 2019 aan de eerste eigenaar verkocht als NOS. Het horloge is dus erg weinig gedragen.
Bij Aflevering heeft het horloge ook onderhoud gehad en is het getest op waterdichtheid (papieren van aanwezig).
Ik denk dat er bij de onderhoudsbeurt een stofje onder het glas is gekomen, valt alleen op als je weet en waar je moet kijken, maar ik wil het het toch even bij zeggen.

Soort uurwerk en kaliber: Omega automatic 2403, chronometer, 48h powerreserve. Na 24 uur met de hand gemeten 0 sec afwijking!

Vraagprijs: 2.350 euro (Check prijzen op Chrono!)

Lees ook: https://www.fratellowatches.com/tbt-omega-railmaster-39mm/

Ruilen:

• Omega Aqua Terra 38.5
  • Rolex OP 36/39

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en mag ik zelf ook slechts om de andere dag).

![IMG_5272|375x500]
(upload://6d0xh8DsR5jPUOpyedfF2O9BD6A.jpeg)![IMG_5273|375x500]
(upload://txbNuzsYePTDaOAxRDAkZRM6KPX.jpeg)

18 likes

Gereserveerd

Verkocht aan een forumlid, bedankt!

1 like